سلام بر دوستان عزیز. من برگشتم.
اول از همه یه تشکر ویژه میکنم از دوست عزیزم هاتف که زحمت قالب رو کشید و حسابی شرمندم کرد. و یه معذرت خواهی بابت اینکه این مدت اذیتش کردم.
و جودی عزیز تر از جانم که این مدت یکم ازش غافل بودم. معذرت جودی جان.
بانوی بهار عزیز و بهزاد و پیک که تو این مدت خوندنم و بهم انگیزه دادن. از همشون ممنونم.
و دیگه اینکه برگشتم و در خدمت شما هستیم ؛)
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
گاهی وقتا دلم میخواد دست خودمو بگیرمو به خودم بگم : بیا از اینجا بریم . خورشیدکه تابید ، از همه چیز دل بکنیم و بریم به جای دور . جایی که دست هیچکس بهمون نرسه ......
پ.ن : خدا جون امروز به حد کافی حالم گرفته شد . امشب یه خواب خوب میخوام ببینم از همونایی که ارزوشونو دارم باشه ؟ تو رو خدا ...
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
بعلههههه امتحان رشد و تکامل حرکتی کنسل شد
بریم سراغ سنجش و اندازه گیری :|:|
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
پ.ن: همه ی ادما دوست دارن دوست داشته بشن. کی از دوست داشته شدن بدش میاد ؟؟
چرا یه هویی دلم اینقدر گرفت؟
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
ای خدااااااااااا چرا اینقدر بی حوصلم امروز: (((((((((((
اگه بخوام فیزیولوژی رو پاس کنم باید از الان بخونم ولی چرا نمیتونم بخونم: (((((((
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
دیشب ار سقف خراب ارزویم
خاطرات تو چکید
دست های خسته ام بار دگر
عکس لبخندت کشید
چشم هایم جز دو چشم مست تو
چیزی ندید
قطره های شبنمی با اه سرد
روی عکس تو چکید
در تب و تاب خیالت
خنده ای امد پدید
جای خالی نگاهت در کنار پنجره
لرزاند دلم را همچو بید
خاطراتت میچکید و میچکید و میچکید
دست هایم عکس نگاهت میکشید و میکشید و میکشید
ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40
خب اینجوری هم زیاد بد نیست . واسه خودم میرم میام ، مینویسم پاک میکنم ، قهر میکنم اشتی میکنم ، دلم میشکنه ناراحت میشم به روم نمیارم ، ذوق میکنم ، خوشحال میشم میخندم ، هیچکس هم هیچی نمیفهمه ، نمیبینه ، نمیشنوه.
خوبه ، سرم تو کار خودمه و کسی کاری به کارم نداره. خوبه.
چقدر سرد بود امروز هوا. اینم خوبه ! این که زیر پتو سردمه و پاهامو جمع میکنم تو شکمم و با دستام بغلشون میکنم ، خوبه.
این که میخواستم ساعت 11 بخوابم و الان 1:30 و بیدارم ، خوبه .
همه چی خوبه همه چی .خوبه خوبه خوب
شاهزاده برفی...ما را در سایت شاهزاده برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 4:40